Nowy sklep dla Klientów indywidualnych
Funkcjonalność i zalety nowego sklepu internetowego Clarena
13 lutego 2015
W związku z tym, iż wdrożyliśmy nowy sklep internetowy, jego funkcjonalność oraz główne zalety przedstawi kierownik zespołu e-marketingu.
Dla kogo została stworzona nowa wersja sklepu internetowego?
Dla naszych Klientów oczywiście. To z myślą o nich stworzyliśmy nowe rozwiązania. Chcieliśmy, aby serwis stał się bardziej przyjazny dla użytkowników.
Co to znaczy w praktyce?
Zmniejszyliśmy do minimum ilość kliknięć wymaganych do zakupu naszych produktów. Pozwala to na zaoszczędzenie cennego czasu użytkownika.
A co z osobami, które nie wiedzą jakich kosmetyków powinny używać?
Stworzyliśmy cztery drogi dotarcia do produktu. Jedną z nich jest podział menu na linie kosmetyczne w ramach, których funkcjonują nasze kosmetyki. Kolejnym sposobem jest wyszukiwanie produktów względem miejsca stosowania, np. okolice oczu, twarz czy ciało. Można również skorzystać z wyszukiwarki, która daje nam możliwość odnalezienia produktu po nazwie polskiej, angielskiej, kodzie czy opisie.
Czyli, jeśli wpiszę w to miejsce np. tonik łagodzący to...
To wyświetlą się wszystkie toniki łagodzące, jakie posiadamy w swojej ofercie.
Opracowaliśmy jeszcze jeden sposób dotarcia do produktów. Jest to sekcja „częste problemy”, w której znajdziesz listę dolegliwości oraz przedstawione sposoby radzenia sobie z nimi.
Niezależnie od wymienionych wyżej możliwości, w strefie eksperta znajduje się formularz, który po wypełnieniu trafia do jednego z naszych specjalistów. Dzięki temu, użytkownicy otrzymują szybką, darmową poradę.
Wiem już, jaki produkt chciałabym kupić. Czy w każdej chwili mogę to zrobić?
Tak, nasz sklep internetowy czynny jest dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Nawet w niedzielę i święta :) Oczywiście możliwe jest, że wybrany produkt będzie chwilowo nie dostępny. W takiej sytuacji zawsze możesz zostawić swój adres e-mail, dzięki któremu poinformujemy Cię o jego ponownej dostępności.
To jest naprawdę fajne. Czym nas jeszcze zaskoczycie?
Do dyspozycji naszych użytkowników przeznaczyliśmy narzędzie do tej pory ukryte, widoczne tylko dla obsługi sklepu. Jest to historia zamówień, w której Klient może znaleźć wszystkie informacje dotyczące swoich poprzednich zakupów. Dzięki temu nie musi zapamiętywać profesjonalnych nazw kosmetyków czy kodów produktów a do tego może sprawdzić status swojego zamówienia.
Czy jest coś co wykorzystaliście z poprzedniej wersji sklepu?
Oczywiście. Tych rzeczy jest wiele. Jedną z nich jest możliwość dokonania zakupu bez rejestracji. Kolejną jest darmowy transport przy zakupie powyżej 50 zł.
Zapraszamy.