Clarena - reklamacje
Jak zapakować paczkę wysyłaną do Clareny?
10 marca 2017
W celu zapewnienia usługi najwyższej jakości prosimy o zastosowanie się do poniższych zasad naszego przewoźnika. Pozwolą one przygotować paczkę do nadania, a przede wszystkim zapewnią bezpieczeństwo jej zawartości w transporcie. Pamiętaj, że paczki w magazynach są przeładowywane wykorzystując systemy podobne do tych na lotnisku, dlatego zabezpiecz swoją przesyłkę najlepiej jak potrafisz.
Paczka standardowa:
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki, powinna ona być zapakowana w odpowiednio wytrzymały karton dopasowany do wielkości i ciężaru zawartości.
- Karton najlepiej zabezpieczyć szeroką taśmą pakową, aby wzmocnić jego strukturę jak i zabezpieczyć przed przypadkowym otwarciem podczas transportu.
- Zalecamy każdą paczkę dodatkowo zabezpieczyć folią plastikową/spożywczą, dzięki czemu zyskasz dodatkową pewność, że karton nie rozpadnie się w trakcie transportu.
- Paczkę należy zaadresować podając imię, nazwisko, adres, numer telefonu odbiorcy i numer zgłoszenia reklamacyjnego.
- Reklamowane urządzenie należy wysłać bez zabrudzeń, kabli od sprzętu nie owijać wokół głowicy, a wyświetlacz zabezpieczyć pianką lub folią bąbelkową.
- Części urządzenia reklamowanego (głowice, kable itp.) należy ułożyć i zabezpieczyć w taki sposób, aby podczas transportu nie doszło do uszkodzenia mechanicznego sprzętu.
Przypominamy, że nie wolno łączyć ze sobą kartonów. Każdy z nich powinien być nadany jako osobna paczka.
Formularz reklamacyjny wraz z instrukcją obrazkową znajduje się tutaj.